تورتونس به دنبال اين ايده ها را به سفر استرس رايگان.

۳ بازديد

به دنبال اين ايده ها را به سفر استرس رايگان.

در آيا آن را نمي تواند به خوبي به دور از همه چيز؟ اگر گفت: بله، شما نياز به يك تعطيلات. خواندن اين راهنمايي در مورد سفر و برنامه ريزي تعطيلات بدون استرس. اگر شما مي دانيد دقيقا چه بايد بكنيد، شما بايد قادر به همه چيز برنامه ريزي شده جلوتر از زمان و تعداد زيادي از سرگرم كننده است

در

 

تورتونس

 


در مناطق كه تهويه مطبوع به عنوان يك "لوكس اضافي" در اتوبوس و يا سالن هاي نمايش فيلم در داخل، هميشه حمل يك ژاكت سبك يا ژاكت. به جاي آوردن گرما را به يك سطح تورتونس قابل كنترل، تهويه مطبوع در بسياري از اين مكان را مي توان قريب به اتفاق، به خصوص اگر شما در آينده و بيرون از دماي بالا.

در اطمينان حاصل كنيد كه براي انتخاب يك نوع تعطيلات كه مناسب شخصيت خود را. اگر شما نفرت كه در خارج از منزل، شما بايد به ساحل رفتن نيست! شخصيت مدل دهيد تعطيلات در حال تبديل شدن به طور فزاينده اي محبوب اين روزها، با همه چيز از بزرگسالان فقط كشتي به كامپيوتر پسند سفر. جستجو براي يك تعطيلات است كه شما واقعا لذت مي برند.

هنگام سفر خارج از كشور به كشورهاي ديگر مي توان آن را بسيار مهم به فرهنگ اين منطقه يكي است كه به. اين دانش مي تواند موقعيت هايي كه ممكن است akward، شرم آور، و يا حتي كاملا خطرناك جلوگيري مي كند. بلاياي بالقوه مي تواند اجتناب شود و يك به يك تجربه بهتر با تور تركيه مردم در منطقه آنها در حال سفر در داشته باشد.

در هنگامي كه شما مسافرت مطمئن شويد كه شما يك بطري سفر اندازه Febreeze يا محصول مشابه را در كيف دستي خود را. كسي كه در صندلي هواپيما، اتوبوس، قطار و يا نشسته قبل از شما ممكن است زمان را به دوش قبل از نشستن براي يك پرواز طولاني نداشتند. اجتناب از هزينه سفر خود را بو بوي بدن مسافر گذشته با اسپري صندلي خود را با Febreeze.

اگر شما اقامت در يك هتل ارائه مي دهد كه ميني بار در اتاق خود، خواست كه كاركنان ميز جلو به نگه داشتن كليد به جاي. اين كمك خواهد كرد كه جلوگيري وسوسه اواخر شب، كه با توجه به قيمت در مينيبار مي توانيد بسيار گران قيمت است. اگر احساس مي كنيد نياز به يك نوشيدني، اما نمي خواهيد براي رفتن به آنجا، به رستوران هتل به جاي رفتن.

در ورزش

در حال مراقب باشيد در مورد خريد در حالي كه سفر شما را از طريق آداب و رسوم كمك خواهد كرد. به ياد داشته باشيد تورتونس هر چيزي كه شما از خريد در سفر خود را بايد از طريق آداب و رسوم عبور وقتي شما به خانه بازگشت تا احتياط زماني كه مي بينيد فروشندگان خياباني در خارج از كشور و يا فروشندگان ديگر كه ممكن است ارائه تقلبي و يا سوغاتي نا امن شما را مجبور به تسليم بعد.

در سفر با دوچرخه مي تواند داشته اثرات مثبت بسياري بر روي يك فرد و يك تجربه كلي سفر. اين اجازه خواهد داد به ديدن همه چيز از يك چشم انداز بسيار متفاوت است. آن را نيز به يكي از خريد گاز و افزايش مقدار ورزش يكي مي شود را ذخيره كنيد. دوچرخه نبايد ناديده گرفته شود.

در گاهي

 

تورتونس


اوقات پروازهاي طولاني مي تواند باعث شود به نشستن و نشستن و نشستن. آيا مي شود ترس به بلند

 

تور تركيه

 


شدن و راه رفتن در راهرو هر يك بار در در حالي كه. ورزش عالي براي شما و زماني كه هواپيما، مقصد خود مي رسد، شما نمي خواهد احساس كثيف و شما را به احساس سفتي در پاها جلوگيري شده است.

در برنامه ريزي تعطيلات خود را بايد نسبتا آسان اگر شما به دنبال اين راهنمايي. شما بايد قادر به پيدا كردن معاملات خوب و چيزي را فراموش نمي كند. برنامه ريزي عالي است، اما به ياد داشته باشيد كه سفر خود را بايد در مورد ماجراجويي سرگرم كننده و بيش از حد. اطمينان حاصل كنيد كه سفر خود را به يك تجربه سرگرم كننده كه شما به ياد داشته باشيد باقي مانده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.